V roku 2021 si spoločnosť VSE stanovila za cieľ úplne zmeniť definíciu a dizajn existujúceho zákazníckej zóny pre domácnosti aj podnikateľov.
Keďže Aston roky poskytuje služby v oblasti utilít, znalosť domény bola kľúčovým prvkom pri pochopení produktov, zákazníkov a špecifických interakcií.
2 obchodné ciele
Cieľom bolo definovať úplne novú používateľskú skúsenosť pre používateľov a vytvoriť viac interakcií so zákazníkmi s cieľom umožniť digitálny predaj všetkých produktov a služieb.
Digitalizácia predaja bola hlavným cieľom projektu. Prvou úlohou bolo vytvoriť atraktívne používateľské rozhranie a najlepšie UX v danom segmente. Druhou bolo vybudovať dostatočne silnú architektúru založenú na MS Azure, Microservice architecture, Kubernetes, Kafka, Liferay CMS a platforme MS D365 CRM, aby sme boli pripravení obslúžiť viac ako milión používateľov s vynikajúcim výkonom.
Online kedykoľvek a kdekoľvek
V rámci vylepšenia systému sme vytvorili aj plne responzívny dizajn pre mobilné verzie a tablety bez akýchkoľvek obmedzení použiteľnosti. Ako dlhodobý partner tento systém rozvíjame a poskytujeme k nemu podporu na všetkých potrebných úrovniach.
„Chcel by som povedať, že naša spolupráca je veľmi vysokej úrovni. Najviac si cením otvorenosť tímu. Máme úprimný a transparentný vzťah, v ktorom môžeme diskutovať, aj keď sa niečo nedarí. Takisto sa dokážeme navzájom pochváliť. Verím, že toto je kľúčový aspekt nášho vysokokvalitného pracovného partnerstva.“
Lukáš Kakalejčík, Digital Sales Manager
Východoslovenská energetika Holding a.s.
